Korte update

27 april 2017 - Mumbai (Bombay), India

4 april

Naast Mumbai ligt Navi Mumbai, een rustigere, iets mooiere stad waar een paar collega's werken. Hier hebben ze ook het koffiehuis van Friends nagemaakt, Central Perk. Het is echt de slechtste replica ooit, en het eten was niet super, maar, nee niet maar, het was gewoon jammer.

Komt ook nog bij dat ik op de terugweg in een Uber zat en er een andere auto in de zijkant van mijn auto crashte. Super. Ga nooit meer naar Navi Mumbai. Met mij verder niks aan de hand.

6 april

Je boy is een jaartje ouder geworden! 23, de leeftijd waarmee het allemaal begint. Ik had boterkoek gebakken voor het kantoor en pakken stroopwafels gekocht. Iedereen smikkelde lekker en was goed onder de indruk van de Nederlandse keuken.

7 april

Omdat gister niemand na werk kon chillen zijn we vandaag voor mijn verjaardag naar de Irish House gegaan. Iemand vond het grappig om te kijken of ze een blanke knockout konden krijgen met drank. Iedereen kocht omdebeurt drie shotjes: 1 voor zichzelf en 2 voor mij. Ik was aardig van de kaart maar niet knockout. Niels - 1, India - 0.

10 april

Hier in het winkelcentrum heb je een bioscoop waar je een Gold Class lounge hebt. Kaarten voor de normale bios zijn 80 roepie (1 euro 15 ofzo) en kaartjes voor Gold Class 800 (11 euro 50 ofzo).

Als je de Gold Class lounge binnenloopt heb je een hele rustige, superluxe lounge met lekkere banken, een bar, en toilet. Er zijn twee Gold Class bioscoopzalen. In deze zaal heeft iedereen zijn eigen luxe fauteuil die je met een afstandbediening in je stoel bijna helemaal plat kan leggen. Ook heb je een menukaart naast je staan, en met een knopje op je afstandbediening kan je de ober oproepen om salades, burgers, popcorn, drankjes, of een dekentje te vragen.

13 april

FAMILY'S HERE - meer in andere blog